Sunday, March 3, 2024

Bipolaarimusiikkia Vittulasta

 Uudessa asunnossa on pillupuhelin. Pillua ei ole. Se pitää kuulemma hankkia itse. 😂 Vittu mä olen hauska jätkä. Ainakin omasta mielestä. Moni pitää mua varmaan lapsellisena. Asia on kuitenkin päinvastoin, olen lapseton by choice. Mieleltäni olen 16v. pojannulikka. Missä sanotaan että on pakko kasvaa aikuiseksi? Mulla ei ole pistänyt silmään. Haloo! Onko ketään kotona? Aika hiljasta näyttäis olevan..


Mulla on kaksi harrastusta jotka alkaa V.eellä.
Toinen on valokuvaus ja toinen ei ole viulunsoitto. 😁

2 comments:

  1. Looks like a nice bathroom

    ReplyDelete
    Replies
    1. It´s exactly that. And it´s brand new too. Underfloor heating system is a major plus.

      Delete

I love to have feedback and will answer to everyone. In my blog that is. I´ll try to visit everybody but ain´t always able to comment on your blog. ♥️📷☮️